Even stemmen! Bandavond voor CU-jongeren op 8 maart

Bandavondvrijdag 28 februari 2014 17:13

Dat lokale politiek ook iets voor jongeren is laten ChristenUnie Giessenlanden en Zederik zien. Op zaterdag 8 maart organiseren de jonge kandidaat-raadsleden in deze twee gemeenten een bandavond. Vanuit CU Giessenlanden zijn Maartje van Druten-Harrewijn en Domieke Vermeulen van de partij.

De kandidatenlijsten laten een mooie mix zien van ervaring en jong talent. Dico Baars (19, Meerkerk): ‘In Zederik maken we ons sterk voor een duurzame gemeente. Niet alleen de groene omgeving staat dan centraal: we maken ons ook sterk voor duurzame toekomst voor jong en oud door te gaan voor zorg met een hart en voldoende starterswoningen.’ Maartje van Druten-Harrewijn (30, Giessenburg): ‘In Giessenlanden willen we investeren in de toekomst. Daarom wil ik me inzetten voor onze gemeente. ChristenUnie is betrokken bij haar inwoners.’

Programma
Aan de bandavond op 8 maart werken All in One, My Daily Tea en One Man Audience mee. Zij verzorgen het muzikale gedeelte van de avond. Mirjam Kollenstaart, voorganger in Ottoland en bekend van onder andere GrootNieuwsRadio, zal spreken en tussen de muziek door maak je kennis met de ChristenUnie.

Je bent meer dan welkom op zaterdag 8 maart in het dorpshuis van Noordeloos (M.J. Veder van Hobokenstraat 15B). De avond start om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 22.00 uur.

Reacties op 'Even stemmen! Bandavond voor CU-jongeren op 8 maart'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.